XXXXXXXXXXXXXXXXX

                                                                                  


Godmorgon,godmiddag,godkväll. Idag har jag inte haft tid över för att skriva något, jag började dagen med att sjunga för Sara min dotter som blir 17år idag, stor flicka nu, kommer ihåg den dag hon föddes som igår.Grattis Sara, sen har jag varit med grabben på tävling, vilket resulterade i en förstaplats i 60 meter häck inomhus, tre tiondelar förbättrade han sitt personbästa med, trots att han varit halvskadad sedan september. Resten av dagen skall ägnas åt Sara idag, vi skall äta , sjunga, och gratulera henne. Senare tröttnar hon på oss vuxna ,och drar på 18 årsfest, vilket man kan förstå att hon vill göra.För vem av oss äldre var hemma en hel helg då vi var 17?
inte jag iallafall.
Ha en trevlig lördagskväll, det skall jag ha!

/Bryggare Per

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0