vitsar



Den lille killen fick följa med pappan till badhuset och bada
bastu. Bredvid dem på bänken satt en man som pojken studerade noga.
- Vilka stora fötter farbror har, sa pojken.
- Ja, lille vän. Det beror på att jag vandrat mycket i mina dar.
- Farbror har väldigt stora händer också.
- Det är inte så konstigt. Jag har arbetat och slitit hårt ända
sedan ungdomen. Då får man stora händer. Pojken satt tyst en stund.
Sedan utbrast han:
- Men kissat kan farbror inte ha gjort mycket!




Ett gift par är på väg att lägga sig och medan mannen är på väg att krypa ner i sängen
står kvinnan naken framför spegeln.
- "Älskling, jag börjar bli gammal." säger hon. "Mitt ansikte är rynkigt, mina bröst är
hängiga, min ända har bristningar, mina ben har celluliter och mina underarmar är
fladdriga."
Mannen ligger dödstyst i sängen och vågar verken hålla med eller säga emot. Hon
vänder sig om mot honom.
- "Säg något som gör att jag blir glad, för det behöver jag nu", säger hon.
- "Eh, öh... Du har inte problem med synen i alla fall..."



Den nygifta bruden höll på att förklara för sin väninna hur hon hade börjat lära sin make hur man skulle bete sig i umgängeslivet, när han plötsligt kom in och sade: "Älskling, kom nu så knullar vi!"

Häpet såg väninnan hur mannen bar iväg sin hustru till sovrummet.

En stund senare kom kvinnan tillbaka och förklarade: "Förstår du vad jag menar? För en vecka sen skulle han bara släpat iväg mig utan att säga något!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0