Svineri



Detta inlägg tillägnar jag tiggare!

Läste på en blogg ,att en tjej lottat ut bloggdesigns, som det lagts ned både energi och tid på.
En av designerna, har det tiggts om att, snälla o va fin, den är jag , det är det finaste jag vill ha, och en massa smörande, är det så att man deltar/tigger om  en design så får man för i helvete visa uppskattning, genom att använda den, eller är det så att personen i fråga bara vill ha och ha hela tiden, kan mycket väl vara så. I vilket fall som helst så tillhör det sunt förnuft att om man tigger om en sak så vill man ha det och använda det.
Jag blir irriterad på att se sådant jävla svineri allt som oftast.
Och du otacksamma slyna som vann/tiggde ,denna gång avslöjar jag inte vem du är, men ett gott råd:
Gapa inte över för mycket!

Godmorgon förresten på er
/Bryggare Per

Kommentarer
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Oj hahaha... bra att du back me up!
Vi mot dem i rutan.

Tack, Per. Sweet.

2008-02-21 @ 10:47:19
URL: http://samira.nu
Postat av: Therese

Oj då, startar med ett vrål! :-) Jag håller dock med dig - rätt ska vara rätt! Om någon annan gör en design till en så ska man inte bara vara tacksam och visa uppskattning genom att använda den, man ska även tala om vem det är som har gjort den! Den som gapar efter mycket förlorar oftast hela stycket! Men vet du vad? What goes around, comes around!
Ha det bra!

2008-02-21 @ 15:41:51
URL: http://therese4.blogg.se
Postat av: Gunnar

Hej på dig bryggar´n...tänkte bare meddela att nu har flytande föda börjats inta...balansutjämning i fall det gungar mycket:)
Och jag måste hålla med dig..."ja och även min fru ser jag!!" det finns giriga personer som vill ha bara för haandet skull...riktiga egon som man önskar att dom kunde krypa tillbaka under den sten som de krypit fram ifrån!!!..suck säger jag bara!!
ha en trevlig helg på dig nu!..//Gunnar

2008-02-21 @ 19:21:41
URL: http://gunco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0