Söndagsmorgon

Godmorgon.
Idag vaknade jag klockan nio, så länge har jag inte sovit sedan jag var fyra år, antagligen behövde kroppen en riktig utvilning, de två senaste veckorna har det inte blivit mycket till sömns, Dagen igår var trevlig från första gången jag öppnade ögonen tills det att jag slöt dem inatt, ingen stress, inga måsten, utan bara njuta och ta det lugnt hela dagen. Dagen skall bara ägnas åt att ta det lugnt och vara hemma ,med ett litet avbräck då jag skall ordna  söndagsmiddag till familjen, det fixar jag genom att åka  till en restaurang, där kan alla äta vad de vill, så en duktig matfixare är jag fast jag tar hjälp av matlagningsproffs. Nu skall jag gå iväg och köpa lite färska frallor, så man kan äta lite frukost. återkommer
En trevlig söndag på er alla
/Bryggare Per

Kommentarer
Postat av: Din fru

Tack för frukosten!!
Kramar W

2008-02-03 @ 12:12:10
URL: http://wivecasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0