Säger godnatt och tackar för ......

Hej, dags för mig att sumera helgen, Fredagen fick vi tillbringa hos brodern, var utkastade hemifrån av en 16 årig tjej som skulle ha tjejmiddag med sina kamrater, vi bjöds på mat och trevligt sällskap, när vi fick komma hem igen så var den 16åriga tjejen plötsligt 17år.
Lördagen började med sång och presenter till pappas lilla flicka som plötsligt är 17år, stor flicka ,nu är vi nästan jämngamla, själv stannade jag upp med åldrandet i den åldern rent psykiskt, så nu e vi  på samma nivå rent åldersmässigt, dagen fortsatte med tävling för grabben som tillhör topp 5 i sverige inom sin sport, han tävlade endast i en gren denna helg vilket resulterade i en vinst. senare på eftermiddagen fick vi besök av vänner som firade dottern med paket, vi åt och drack och pratade tills sent ut på natten.
Söndagen ,idag har bara varit till för att återhämta sig, har slöat hela dagen med undantag för restaurangbesöket som satt där det skulle, sen bara slappat vidare tills nu när jag önskar alla  en godnatt och fortsatt trevlig söndagskväll, jag lämnar er för denna veckan. Återkommer i morgon med nya friska tag.
Dröm sött alla.   
/Bryggare Per.

Kommentarer
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Jag blir 26! Natti

2008-02-03 @ 23:56:11
URL: http://samira.nu
Postat av: Egoina

underbart. jag ställer upp ;)

2008-02-04 @ 00:40:48
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Therese

Nja, inte vet jag om jag stannade i åldern vid 17 men 25 låter bra! :-)
Svar: Tack för det, känns som att det här jobbet är ett steg i rätt riktning även om det känns som att jag har gått över på fiendens sida! :-/
Ha det bra!

2008-02-04 @ 07:05:44
URL: http://therese4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0