Måndag

Godmorgon!
jag har ordnat frukost redan ( kaffe o cigg ), barnen är på väg till skolan, grabben stannar hemma idag, han behöver klippa sig så ordnar det under dagen, eftersom han tränar 6dagar per vecka så får skolan bli lidande idag, sen tar vi oss till ett fik, eller nej vi börjar med frukostbuffe på något fik sen frisör, sen har jag lite pappersarbete att hinna med under dagen, som ni ser har jag fullt upp redan från veckans start,  puh, men det skall nog hinnas med ,får öka farten på bilen lite mer så sparar man ju in en del tid, kanske kollar grabben och jag på bilar idag, han säger att han och jag behöver en tvåsitsig snabb bil, så vi kommer fortare till träningar, han har nog rätt, får lyssna på han lite mer. Ha nu en trevlig dag på er, för det skall vi ha
/Bryggare Per
 

Kommentarer
Postat av: sara

fuskiiiiiiiigt :O:P

2008-02-04 @ 08:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0