Inget illa menat

Hej på er alla!

När jag vaknade idag så tittade jag på min blogg och konstaterade vad jag och Tasty
hade talat om via msn, vi pratade om allt och ingenting, skickade även en del låtar till varandra.

Jag såg även att vi skickat en del rassistiska skämt till varandra
vet att en del blir uppretade av dessa skämt, men jag skojar om vad jag vill och hur jag vill, för det är hjärtligt och inget illa menat mot någon speciell person eller ras.




hlälp mig att förklara

för det är inget fel på negrer!

Alla borde äga en

inget allvarligt menat jag lovar och svär

hedersmord

Ha en bra dag!
/Bryggare Per

Kommentarer
Postat av: Kanf Keato

Härligt med humor, även om det är jävla fjantande om att man inte får skämta om det eller dom osv.

Fortsätt skämta och ha roligt ni

2008-02-22 @ 20:16:18
URL: http://keato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0