Fredagsfräckis med bryggare Per


Den unge mannen stoppade bilen på en enslig skogsväg och började tafsa på flickan.
"Hörru, vänta lite," sa flickan. "I själva verket fnaskar jag, och om du vill fortsätta får du allt vackert betala 500 spänn!"
Han var upphetsad och kåt, så han betalade henne.
Efteråt satt han bara och stirrade ut genom vindrutan.
"Ska vi inte köra iväg nu?" undrade hon.
"Nej," sa han, "i själva verket är jag en taxichaffis och en körning tillbaka till stan kostar 500 spänn."

Engelsmannen, fransmannen och svensken står och diskuterar sexställningar.
- Jag gillar att ligga över så att jag kan se hennes vackra ansikte, sa Engelsmannen.
- Jag gillar att ligga under så att jag kan se hennes vackra bröst, sa Fransmannen.
- Jag gillar att ta henne bakifrån, sa Svensken.
- Men vad ser du då, frågade de andra.
- Ja det varierar, men senast så var det hockey...


En läcker blondin vinkar till mannen, han tycker att han känner igen henne.
- Känner jag dig frågar han.
Hon svarar:
- Om jag inte tar fel så är du far till ett av mina barn.
Han börjar fundera på den enda gången han varit otrogen och säger:
- Shit! Är du strippan som jag "satte på" på biljardbordet på min svensexa medans kompisarna såg på, och din väninna piskade mig med våt selleri och stoppade upp en gurka i röven på mig???
Hon svarade:
- Nej, jag är din sons klassföreståndarinna...

 


Kommentarer
Postat av: Johanna Björk

hej på dig !

jag tänkte slänga ett tips till dig om gratisbio.
på den sidan kan du få gratisbio biljetter genom
att klicka på länkar, anmäla dig till nyhets brev, shoppa med mera. du väljer bland över 800 saker och göra. du kan spela med mera. för varje sak du gör får du poäng , när du samlat ihop 400 poäng har du din första biobiljett i brevlådan. på tal om det så kan du även samla ihop 1000 poäng och då få ett present kort i vilken affär du önskar.

visst kanske du fått en massa länkar om sådant här.
kanske svårt och tro men på gratisbio finns det en
sida som heter resentioner, där kan du läsa om nöjda personer som fått en massa genom den sidan.

varje månad har man även en tävling och vem som värvar flest ( värva dina vänner se till att de skrapar ihop 100 poäng och då är de dina värvade )
nu i januari vann en person en mobil, en annan en modell dag , och den tredje ett nintendo wii.

jag tycker du ska anmäla dig och ge det ett försök.
det är gratis och har du frågor så finns jag här :)

här anmäler du dig = http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

och du ? jag ger dig 75 poäng från start denna månad !

2008-02-01 @ 09:01:20
URL: http://www.someones.blogg.se
Postat av: TaZty

Oj... reklam !! :)

2008-02-01 @ 09:02:13
URL: http://tazty.webblogg.se/
Postat av: Therese

Svar: Ja jag har en bärbar dator. Vi moderna kvinnor måste ju lösa våra problem på något vis om vi ska få ha ett socialt liv oxå! :-)
Idén med skyltarna var inte dum, ska tänka över det! :-)
Gubben förhörde mig i går kväll och jag fick erkänna två fel men det är ju godkänt! :-)
Ha det bra och ha en trevlig helg!

2008-02-01 @ 17:28:46
URL: http://therese4.blogg.se
Postat av: Therese

Hahaha, den sista var klockren! :-)
Trevlig helg!
Ha det bra!

2008-02-01 @ 17:31:09
URL: http://therese4.blogg.se
Postat av: Jigsaw

Hahaha, den sista var bäst.

2008-02-03 @ 07:32:53
URL: http://jigsaw.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0