Fredagmorgon

Godmorgon på er. gårdagen avslutades på internationellt sätt, fegisen Samira hadde fått en kick av allt socker hon ätit under dagen, så nu var hon helt inne på att bli en Indier för en dag, det Indiska språket praktiserades,  varvat med Texasdialekt , Tyska , och en del andra språk.För att under en hel dag praktisera dessa språk mot allt och alla krävs ju en del övning, denna har hon klarat av med betyg godkänt, skulle nu inte offren tycka det är tillräckligt irriterande så har hon ett annat äss i ärmen,  nämnligen att bemöta alla med sång. Vet inte om socker kan få en att spåra ut så mycket som jag såg igår, min teori är snarare att det växer svamp på balkongen vi satt på, vad som förstärkte min teori ytterliggare var att så fort det blåste till lite så FLÖG hennes gubbe upp en halvmeter från soffan, då måste det ha utsöndrats något från svampen ,som även nått fram till han. Hade en trevlig sånglektion varvat med språkkunskaper  igår, som påverkade även mig. so now allesamens er man internatsionel på big nivå.

Take lugnt and have  one wonderbar day.

/Bryggare Per

Kommentarer
Postat av: Samira - Tråkbloggen

HAHAHHAHAHA, det här var det bästa inlägget på bloggen EVER!!! Hahahahaha. Ha en fin dag, Päran!

2008-02-01 @ 08:01:02
URL: http://samira.nu
Postat av: Maria

Godmorron på dig! Hoppas att du får en bra dag. Maria

2008-02-01 @ 08:15:55
URL: http://monmaria.blogg.se
Postat av: Sawen

Hahahahaaa! Så ball!

2008-02-02 @ 03:52:29
URL: http://sawens.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0