Alternativa metoder

                                                                    
   

Godmorgon
Känner att det är nått skit på gång, har lite ont i halsen och känner mig allmänt trött.
Sandra har ochså lite ont i halsen, hon säger att några i klassen har halsfluss,får hoppas att det inte biter sig fast på oss. Tänkte pröva på alternativ medicin, för att se om man kan råda bot på skitet.


Återkommer med lägesrapport senare om det fungerar,eller inte.
Idag har jag inte något planerat,.mer än att krya på mig.
Har ni några tips på huskurer, tar gärna emot förslag!
/Bryggare Per

Kommentarer
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Hoppas ni klarar er utan sjukdomar. Tyvärr har jag inga tips. God morgon!

2008-02-05 @ 07:51:04
URL: http://samira.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0